Digitaal ondertekenen| Online ondertekenen| Elektronische ondertekening

U bent in goed gezelschap:

en vele anderen...

Elektronische handtekening met eID, Pen, SMS

Hoe digitaal ondertekenen

Geef uw klant de flexibiliteit om documenten te ondertekenen wanneer en waar hij maar wil met een digitale handtekening of elektronische handtekening.

Klanten kunnen uw documenten ondertekenen zowel op kantoor als op de baan, via hun laptop, tablet of smartphone.

Onderteken PDF met eID, SMS, itsme of op aanraakscherm

PDF documenten en Word documenten kunnen ondertekend worden met behulp van een eID kaart, SMS, itsme of een handtekening op een aanraakscherm (PC, tablet, smartphone).

E formulieren

Definiëer formulieren die vóór het ondertekenen ingevuld worden.

Beheer uw documenten waar u maar wilt!

Toegang tot uw account en uw documenten heeft u op elk apparaat en elke locatie.

U ontvangt real-time updates over de status van uw documenten!

Bekijk elke digitale handtekening of elektronische handtekening in uw account.

Elektronische handtekening met eID, Pen, SMS
Sales team onderteken documenten online

Face2Face, op afstand of op de baan

Onderteken terwijl de klant bij U is - of email naar uw klant vanuit uw Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo account (de klant klikt op een link in de email en kan meteen ondertekenen).

Deel documenten met uw verkopers op de baan zodat deze bij de klant meteen kunnen ondertekend worden op tablet of smartphone.

Automatisch tegentekenen of zelf ondertekenen is ook mogelijk.

Rechtsgeldig ondertekenen in de Europese Unie EIDAS ondertekenen in EU 

Dankzij Europese wetgeving (eIDAS verordening) kunnen al uw documenten in de Europese gemeenschap rechtsgeldig ondertekend worden, ongeacht op welke wijze.

onderteken met eid, pen, sms, itsme, zealid

Ondertekenen met eID kaart, SMS, itsme of een handtekening op een aanraakscherm (PC, tablet, smartphone) zijn dus rechtsgeldig in de gehele Europese Unie.

Dankzij de integratie met ZealiD kunnen uw Europese klanten ondertekenen met een gekwalificeerde handtekening. Meer info nodig? Contacteer ons.

EU-map
EIDAS wetgeving ondertekenen documenten

Veilig en wettelijk

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo volgt de wetgeving rond de digitale handtekening op de voet, met inbegrip van de Europese eIDAS.

Digitale handtekeningen, elektronische handtekeningen, e-Signatures, Advanced Electronic Signature (AES) en Qualified Electronic Signature (QES) worden ondersteund.

Alle handtekeningen (digitale handtekeningen, elektronische handtekeningen, ...) worden voorzien van een tijdstempel en documenten worden gecertificeerd om de integriteit van het document bij het ondertekenen te waarborgen. Een Audittrail rapport levert het bewijs van verzending, toegang, consultatie en ondertekening van een document door elke ondertekenaar.

API Digitale handtekeningen

Integreer digitale handtekeningen in uw ERP, CRM of andere applicatie met onze krachtige API.

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo's krachtige API kan makkelijk geïntegreerd worden in de workflow van uw bedrijf.

OKSign API
Betrust Online signing servers

Beveiligd als een bank

Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo houdt uw documenten volstrekt privé en afgeschermd met beveiligde server-infrastructuur van wereldniveau.

Ons datacenter wordt voortdurend fysiek gemonitord door professionele beveiligingsexperts met behulp van camerabewaking, moderne anti-inbraaksystemen en andere elektronische middelen.

Onze SSL en AES encryptie en ISO27001 gecertificeerde server infrastructuur houdt uw documenten gegarandeerd veilig.

Uw gegevens worden opgeslagen met AES - 256 bit encryptie. Elk document is geëncodeerd met een unieke sleutel.

Functies

Digitaal ondertekenen!

Laat uw documenten snel ondertekenen met een digitale handtekening of elektronische handtekening en bespaar op administratieve kosten. Uw contracten worden meteen getekend!

Hoe handtekening zetten in PDF

Uw klant kiest zelf hoe hij het (PDF) document wil ondertekenen: met de eID, itsme, touchscreen of via SMS. En dat op welk apparaat hij ook verkiest: desktop, tablet, smartphone…

Co-signing

Documenten kunnen gedeeld en ondertekend worden door verschillende mensen. U kunt perfect opvolgen wie al dan niet getekend heeft.

Formulieren

U kunt documenten laten invullen of vervolledigen voor het handtekenen.

Bulk Tekenen

Honderden mensen tegelijk kunnen uw document tekenen! Publiceer het op uw website of stuur hen de unieke link via e-mail.

API

Gebruik onze API om in geen tijd uw eigen toepassingen mee te verbinden via onze REST API dienst.

GEEN tariefplan, GEEN abonnement

Maak meteen uw GRATIS account aan!

Uw GRATIS account geeft u meteen recht op 7 credits, waarmee u alle mogelijkheden van Elektronisch ondertekenen - OKSign Logo kunt ontdekken.

Verbruik

Credits

Per handtekening met:

onderteken met eid, pen, sms, itsme


1.0

onderteken een document itsme itsme abonnement per ondertekenaar (per kalenderjaar)
(aangerekend bij de eerste itsme handtekening)

4.3

online ondertekenen Word document Converteer Word naar PDF document

0.06

handtekening document Silverfin Silverfin connectie

GRATIS

Onderteken documenten met Syneton AdminPulse, Admin-IS, AdminConsult connectie


GRATIS

OKSign API API gebruik

GRATIS


Koop credits om de kracht van uw account ten volle te benutten. (*)

(*)Credits kopen kan vanuit uw account.

400 credits
 EUR 200

  • 0,50 EUR / credit

200 credits
 EUR 120

  • 0,60 EUR / credit

75 credits
 EUR 60

  • 0,80 EUR / credit

30 credits
 EUR 30

  • 1,00 EUR / credit

Alle prijzen zijn exclusief BTW (indien van toepassing). Credits zijn geldig gedurende één jaar na de laatste aankoop.

Over ons

Betrust N.V. is een Belgisch bedrijf dat gespecialiseerd is in dienstverlening rond het online ondertekenen, certifiëren en versturen van PDF documenten en meer…

U bent op zoek bent naar antwoorden op vragen zoals: hoe digitaal ondertekenen, digitaal ondertekenen pdf, hoe handtekening zetten in pdf, elektronische handtekening, digitaal ondertekenen of pdf bestand ondertekenen, met onze services heeft U steeds een oplossing om uw documenten snel, veilig en legaal ondertekend te krijgen.

Deze diensten worden verstrekt in een Software-as-a-Service (SaaS) model.

Dat laat bedrijven toe om hun zakelijke toepassingen uit te breiden met onze diensten. Zo beperken ze hun administratieve kosten en verhogen ze hun klantentevredenheid.

 

Deze website steunt volledig op de Betrust services.

Wenst U de Betrust services te integreren in uw zakelijke processen? Contacteer ons! We hebben een pasklare oplossing voor u.

Bezoek onze corporate website op: https://www.betrust.be

Betrust N.V. kantoren - adres

Contacteer ons

Betrust NV Logo Betrust N.V.
Adres:
Helenboslaan 30,
B-2630 Aartselaar
(Antwerp) Belgium.
Telefoon:
+32 3 298.54.95
Service Desk:
support@betrust.be
Ondernemings nummer:
0477905835
BE 0477905835


Uw feedback...