OKSign | Blog

Een document als sjabloon gebruiken (nieuwe werkwijze)

11 november 2023

De werkwijze om een document als sjabloon te markeren is vanaf deze versie gemakkelijker gemaakt...
Lees verder

Volgorde van ondertekenen (email workflow)

21 oktober 2023

Tot nu toe was het niet mogelijk om een volgorde van ondertekening...
Lees verder

Silverfin: Jaarrekening doorsturen naar uw OK!Sign account

22 september 2023

Tot nu toe was het niet mogelijk om rechtstreeks een Jaarrekening...
Lees verder

Silverfin: Wettelijke verslaggeving doorsturen naar uw OK!Sign account

22 september 2023

Tot nu toe was het niet mogelijk om gelijktijdig meerdere Legale documenten...
Lees verder

Prijsverhoging Itsme abonnement

26 februari 2023

Onze missie is niet om zo veel mogelijk winst te maken, wel om vertrouwen van onze klanten te winnen en...
Lees verder

Silverfin: verbeterde wettelijke verslaggeving

25 februari 2023

Tot nu toe kon U via de menu Documenten één of meerdere documenten naar uw OK!Sign account...
Lees verder

Activeer automatische aankoop van credits

31 oktober 2022

Indien het saldo van credits beneden 10 daalt, kan U automatisch credits aankopen zodat de werking van uw account niet onderbroken wordt....
Lees verder

Ondertekeningsopties voor alle ondertekenaars samen aanpassen

22 oktober 2022

In de Ok!Sign editor kan je elke ondertekeningsoptie aan- of afzetten voor alle handtekeningvakken samen, in plaats van elk handtekeningvak apart...
Lees verder

Silverfin: één ondertekeningslink per ondertekenaar

6 augustus 2022

Het is mogelijk dat een ondertekenaar een document ondertekent met verschillende hoedanigheden...
Lees verder

Tegenhandtekening per OK!Sign gebruiker

1 augustus 2022

Elke OK!Sign gebruiker kan zijn automatische tegenhandtekening definiëren.
Lees verder

Delen van documenten geactiveerd voor alle accounts geopend vóór 2021-04-01.

30 juli 2022


Lees verder

Herbruikbare documenten

26 februari 2022

Herbruikbare documenten zijn handig om meerdere ondertekenaars een kopie van hetzelfde document te laten invullen.
Lees verder

Contacten groeperen.

25 februari 2022

Het is mogelijk om uw contacten te groeperen.

Lees verder

Verhoog de opslagcapaciteit van uw OK!Sign account

3 november 2021

Uw OK!Sign account heeft een beperkte opslagcapaciteit.
Het is mogelijk om deze capaciteit uit te breiden.

Lees verder

Bijlagen in een OK!Sign email

29 oktober 2021

Vanaf nu is het mogelijk om bijlagen te versturen in een OK!Sign email
Lees verder

Upgrade Silverfin API v3 naar API v4

21 oktober 2021

Eind oktober stopt Silverfin de support van API versie 3 die OK!Sign momenteel gebruikt.
Lees verder

Documenten samen laten ondertekenen

21 juni 2021

Je kan documenten bundelen en deze laten ondertekenen met één ondertekeningslink.
Lees verder

Audittrail rapport

5 mei 2021

Het Audit Trail-rapport - geleverd in PDF-formaat gecertificeerd door een Betrust-handtekening - zorgt ervoor dat elke actie op uw document wordt gelogd en voorzien van een tijdstempel, om een bewijs van toegang, beoordeling en handtekening te leveren.
Lees verder

Documenten delen tussen OK!Sign gebruikers (of niet)

4 april 2021

Het delen van documenten kan per gebruiker bepaald worden.
Lees verder

Onderteken PDF met itsme en een nieuwe Signing Wizard

10 juni 2020

Onderteken PDF documenten met itsme kan vanaf deze versie met OK!Sign in de nieuwe Signing Wizard.
Lees verder

Al uw Silverfin documenten online ondertekend!

30 november 2018

Op enkele weken tijd hebben we een connectie gemaakt met Silverfin, een tool voor accountants en financieel adviseurs om Connected Accounting toe te passen.

Met de Silverfin OK!Sign connectie kan U heel makkelijk documenten, gegenereerd in Silvefin, digitaal laten ondertekenen.

U ontvangt real-time notificaties in je Silverfin account en ook de ondertekende documenten verschijnen terug in je Silverfin account.

Meer weten Al uw Silverfin documenten online ondertekend!


Lees verder

Verkoop onroerend goed per e-mail mogelijk vanaf 20 oktober 2018

20 oktober 2018

In een opvallend arrest van 19 december 2016 stelde het Hof van beroep van Antwerpen dat een verkoopscontract van een onroerend goed niet op elektronische wijze tot stand kon komen.

De wetgever wenst de zaken te verduidelijken met de wet van 20 september 2018 tot harmonisatie van de begrippen elektronische handtekening en duurzame gegevensdrager en tot opheffing van de belemmeringen voor het sluiten van overeenkomsten langs elektronische weg. Deze wet treedt op 20 oktober 2018 in werking.

Concreet verbiedt de wet aan de rechter, in geval van de verkoop van een onroerend goed, om de geldigheid van het verkoopscontract te weigeren te erkennen, voor het enige motief dat het elektronisch tot stand kwam.

Wij hopen dat deze nieuwe wetgevende maatregel de juridische zekerheid inzake vastgoedverkoop zal herstellen.
Lees verder


Aanpassing bedrag schriftelijk bewijs

20 juni 2018

Verkoopt U vandaag een goed of dienst boven de 375 EUR, dan is een schriftelijke overeenkomst noodzakelijk. Door de hervorming van het Bewijsrecht zal dit bedrag verhoogt worden naar 3500 EUR
Dus voor verkopen onder de 3500 EUR zal in de toekomst een email of SMS volstaan.
Door gebruik te maken van OK!Sign voor zowel verkopen boven als onder 3500 EUR verzekerd U zich van een afdoend bewijs.
U heeft immers een ondertekend document waarbij de handtekening geplaatst is met de Belgische eID kaart, Pen of TAN code via SMS. Je stuurt heel eenvoudig de OK!Sign link van het te ondertekenen document naar je klant en hebt daardoor zowel een mail als ondertekend document als later bewijs.
Bron: https://www.nsz.be
Lees verder


Het internet. Ook uw zaak

10 juni 2018

Het Agentschap Innoveren & Ondernemen heeft recent de website www.hetinternetookuwzaak.be gelanceerd.
Via een eenvoudige e-scan kan je snel van start gaan met online-marketing en e-commerce.
Een persoonlijk dashboard biedt U - afhankelijk van het resultaat van uw e-scan - 15 toegangkelijke e-learning videos aan
In gemiddeld 6 minuten per video ontdekt U het hoe en waarom van de betreffende topic.
Handige tips en tools helpen U om ideeën stap voor stap uit te voeren.
Alvast één handige tip krijgt U van ons: Gebruik OK!Sign (OKSign) om al uw documenten (contracten, offertes, bestelbonnen, ...) online te laten invullen en ondertekenen.
U verkrijgt immers een ondertekend document waarbij de handtekening geplaatst is met de Belgische eID kaart, Pen of TAN code via SMS. Je stuurt heel eenvoudig de OK!Sign link van het te ondertekenen document naar je klant en hebt daardoor zowel een mail als ondertekend document als later bewijs.
Bron: www.hetinternetookuwzaak.be
Lees verder


OK!Sign GDPR compliant

25 mei 2018

Betrust NV heeft in de afgelopen tijd hard gewerkt om al onze systemen compliant te maken met deze wetgeving. Met de laatste versie rel-3-74-15012, die einde mei is gereleased, wordt 100% voldaan aan de eisen van de AVG/GDPR.
Lees verder


PDF ondertekenen met OKSign

10 mei 2018

Met OKSign kunt u uw handtekening in een PDF document plaatsen onmiddellijke nadat een andere partij (of meerdere partijen) een handtekening geplaatst hebben...
Lees verder


Word documenten ondertekenen met OKSign

10 mei 2018

Met OKSign kunt u uw handtekening in een Word document plaatsen onmiddellijke nadat een andere partij (of meerdere partijen) een handtekening geplaatst hebben...
Lees verder


Email geldt als bewijs voor de aankoop van een huis.

29 maart 2018

Voortaan zal ook een e-mail gelden als bewijs voor de aankoop van een huis. Dat blijkt uit een wetsontwerp van minister Alexander De Croo (Open VLD) dat de ministerraad morgen zal goedkeuren.

Lees verder


Contact us

Betrust NV Logo Betrust N.V.
Address:
Helenboslaan 30,
B-2630 Aartselaar
(Antwerp) Belgium.
Phone:
+32 3 298.54.95
Service Desk:
support@betrust.be