Tot nu toe was het niet mogelijk om een volgorde van ondertekening te definiëren.
Vanaf deze versie van OK!Sign kan U op een makkelijke wijze de volgorde (workflow) van ondertekening definiëren.
Doe als volgt:
Ga naar de lijst van Actieve documenten en klik op het Envelope icoontje van het document dat in een bepaalde volgorde dient ondertekend te worden.:
Klik op Voeg workflow toe.
Langs elke ondertekenaar verschijnt een dropdown.
Selecteer voor elke ondertekenaar de volgorde van ondertekenen. Meerdere ondertekenaars kunnen hetzelfde volgnummer hebben.
Vervolledig de email en klik op Verzenden.
De email(s) worden verzonden naar de eerste ondertekenaar(s) in de workflow. Hebben alle ondertekenaars met hetzelfde volgnummer het document ondertekend, wordt automatisch een email verstuurd naar de ondertekenaars met het volgende nummer.
Op deze wijze kan U op een eenvoudige wijze een workflow (volgorde) van ondertekenen definiëren.
Tip: Ook de herinnering emails zullen de volgorde van ondertekenen respecteren.
Tip: Indien U geen geen workflow definieert, ontvangen alle ondertekenaars tegelijkertijd de emails (zoals voorheen).